Sayfalar

6 Mart 2011 Pazar

AYDINLILAR GECESİ

Şu anda
Tarabya’ da palet 2 de,
Oturmuş seni düşünüyorum
        
Doğduğum sarı badanalı ev
Çocukluğumun geçtiği mahalle,
İstasyon meydanı Telli dede
         
Kafaları çekip saz çalıp
Şarkı söylediğimiz
Pınarbaşı, Yüzme havuzu
Siyah önlüklü çocukluğumuz
Türkan öğretmen
Üç numara ile traş edilmiş
Kel kafalarımız,
Şapkan yok diye okul kapısından,
Geri döndüğümüz günleri,
Çocukluk aşkımızı
Düşünüyorum,

Gazi Bulvarındaki o güzelim ağaçların,
Hükümet Bulvarındaki o palmiyelerin
Sökülüşünü
Düşünüyorum.

Sana geliyorum ara sıra
Yollarda ki bütün insanlar yabancı,
Tanımıyorum hiçbirini
Onlarda beni tanımıyorlar
Arada birkaç aşina yüz görüyorum
Selamlaşıyoruz.
    
İçime bir sevinç doluyor
O aşina yüzleri gördükçe
Sana geldiğimi anlıyorum
Sen ancak onlarla varsın.
 
 Kilometrelerce uzakta
Palet 2 de
Oturmuş seni düşünüyorum
Etrafıma bakıyorum
Hep senin çocuklarını, torunlarını
Görüyorum
Birbirlerine sarılıyorlar
Sımsıcak
Eski günleri anacaklar
Seni anlatacaklar
Seni yaşayacaklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder